gårdagen

Halv dag i skolan, mötte upp Emil, Joel & Ebba. Därefter drog vi in till Donken. Jag & Ebba köpte varsinn glass & fetade i oss (Muumms) Skulle precis dra ut & då mötte jag Adde & Pontus fast han var på Toa (Sket säkert) Jag stannade kvar med Adde & Pontus på Donken, resten rullade vidare till Tåget till Jackobsberg... Jag skulle in till Fridhemsplan (typ) Med Adde & Pontus. Vi drog dit & chillade. Hade ingen anning om att Emil & Joel & Ebba stalkade oss & tydligen var bakom oss helatiden. Shit fett läskiga typer!

Satte oss på donken igen vid Fridhemsplan & åt ännu mera, otroligt feta kids!! Drog vidare ner mot någon bro. Där var vi & så kom det flera folk men vi hade det jävligt kul. Dock regnade det men det var fortfarande kul. Senare drog ett par till donken (once again) vi åt mera mat. Sen drog några hem till kortisen & resten stanna kvar under bron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0