Host host ?

Igår va jag med Anna in t Kista, min bror hade inte förtöver äckel pengarna till mig (skit kul) Det blev Anna som handlade ist för mig, great. Really seriously... 

Vi drog hem eller hon drog till Jackobsberg något åt de hållet.

Jag drog hem, senare träffa jag ett mongo som jag ej har snackat med på 3månader, fan va suuur jag var när jag träffa mongot! Blev en fuckt up stämning, ni skulle sett mig så sur, haha (Maria e aldrig sur i vanliga fall) Men men han förtjänar det hihi ♥

Senare drog jag hem 20 min jag kom hem drog jag ut & träffa långa Apan. Helt seriöst han e ju en Apa, vad ska jag göra åt saken ? No idea... sen 2 till kom ut & träffa oss.. allt blev fett mongo (kallt alltså) Vi drog hem

Jag e fortfarande vaken sen igår & jag har fett ont i halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0