@ bromma

En söt tjej messade mig idag & fråga ifall vi kunde ses, jag sa såklart JA! Det e ju Julia♥ vi snackar om, hallå?! Vi drog & köpte kaffe late & satte oss och snackade en massa skit & det snöade.. helt random, sverige alltså...

Sedan tralla vi & hon köpte en bussbiljett till mig, tur jag hade. Hängde med henne till Bromma engelska skolan & hängde där, träffade roliga folk riktigt sköna, Lucas, Chris & Mirella & Kenny som jag sedan mötte upp i en idrotts sal.

Sedan satt vi där från typ 12 till 4 ? Sen drog vi till donken för att fixa grejer & Julia åt mat !

Tog sedan tuben till HB & sen in till Kista. Tuffingar (?) Sen kolla vi runt, chirs & Lucas skulle klippa sig, blev as snyggt!!

Sen kolla Julia lite kläder & vi träffa på Leila, trevlans.

Sen drog jag & Julia hem till sig...


PS: FUCK ATT JAG EJ HADE MIN KAMERA MED I MY POCKET IDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0