selina sover här hos mig

Min lilla Pungkula ligger & halv sover bredvid mig, har ju en rätt stor säng (inte som hennes hihi) Men lilla Selina e skit trött fråga mig inte varför.

idag va vi i plugget kom försent sen ringde jag Kent & han kom till Sumpan som jag sa att han skulle göra för att träffas, jag & selina drar in till en grill & äter oss feta, jag älskar mat, det gör inte hon. Sen kom Kent & vi stog vid några lägenhet & gjorde inget. Drog hem till Selina & kolla på en film. Drog senare ut & ville ha med Ludde♥ fast han va hos sin mormor tror jag i Tensta.. Så det va ju tråkigt ! Vi drog ut & luffade & snacka ut om saker & ting, det va skönt. Sen så planerade vi dagarna lite grann.

Kent gick hem & Selina hängde med mig hem & ska sova hos mig ♥

OTROLIGT KUL, bloggar mera senare. Peace


                     S      E       L     I    N      A     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0