school is cool

Skolan börjar snart, då är det snack om nya tag! Och bra ska det fan gå i år, ska sköta mig och höja mina betyg.. Alltså 40 poäng fick jag som betyg när det var Julavslutning & det känns ju inte så jätte nice! Så jag ska minnst få G i alla ämnen, och det ska man lyckas med! Jag har bestämmt mig totalt 100% seriös att jag ska sköta mig, okej nån skolk lite då och då.. Men inte skolk varjedag som från 6an till 8an haha, det ger inga bra vibbar (!)

Men fatta att skolan leder till allt, till mitt liv. Min framgång osv... Ni fattar! Men jag är så taggad, det är fan nice att gå i skolan hur sjukt det än låter så diggar jag det, Dock är det tidsfördriv att gå i skolan. Tänk att bara va hemma och ha ångest och stress över hur sjukt mycket man har missat ? Jag SKA fixa det här, vare sig du tror på det eller inte, det skiter jag i men det visar sig alltid i slut ändan. Och fine om man inte mår så jätte super bra oftast är det ju emo depp men inte på utsidan! Så ska köra mitt race, och får se om jag kommer bromsa (?) ;)

Så håll tummarna för mig guys ?! :D

PS; - Vad änder på tisdag? "jag ska hålla tummarna för dig carro & till mig själv" Lycka till vännen!



/M, Peace out motherfucker's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0