lördag

I dag hade jag tänkt att vara innomhus en heldag, eller kanske dra ut & hälsa på Tim & Alex inte vet jag. Men jag känner att jag har skött skolan så himmla bra denna vecka, frånvaros lappen stog det såhär:

8 min försenad
20 min försenad
&
Bra jobbat!


Alltså inga frånvaro huvudtaget & det kändes otroligt skönt att ha kunnat känna sig så jäkla duktig, det kanske inte är så stort för er ? Men med tanke på att jag inte har varit dunktig från 6an till början av 8an så kanske jag e ganska nöjd & gladare än någonsin!

Återgå till rad ett längst upp av texten så tänker jag nog stanna innomhus & unna mig med lite mys & mat & dryck ? (tjock som jag är behöver jag i mig mera) Och att stanna inne kan väl vara roligare än att supa sig full & spy på någon randoms toa någonstans ?

Tänkte dra ut till köket nu & ta en pause !

Kommentarer
Postat av: elin

sv, Härligt lycka till :D



kram

2011-01-16 @ 18:04:24
URL: http://allerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0