Kan faktiskt göra ett undantag....

Till er Twilight fans kan jag faktiskt erkänna vad jag tycker om just 2 personer i filmen "Twilight"

Jacob kan ta sig i röven, ser inget snyggt med människan... Han e typ "mest" omtyckt iallafall bland "twilight fansen" Helt stört att det faktiskt finns folk, (flickor) som jagar runt & hundar efter Jacob & Edward osv... Om jag skulle se dom skulle gå fram och säga hej du e grym skådis & e jag för besvärlig eller får jag ta en bild med er ? Eller knappt att jag ens skulle komma fram!

Men återgå till vad jag tycker om dessa utvalda människorna:


(I Twilight filmen avgudar jag denna vampyren, kolla på hans hår & hans lilla smile som faktiskt ser lite hotfull ut, Han har ett blekt & fint ansikte & skit sexig ju, helvete!!)
Men i verkligheten bajsar jag snett på människan!


(Emmet, så jävla snygg i filmen oxå inte i verkligheten. Men kolla in vampyren som faktiskt e krallig men samtidigt söt & oskyldig...) HAHA fyfan jag tror jag e dum i huvudet. Men FAN krallig söt jävel! Blir skit arg ju! :C

/ Peace out!

Kommentarer
Postat av: Sv;

Nice! :)

Nej det enda som var speciellt var väl att jag var med Jonas för första gången :)

Själv?

2011-01-05 @ 12:20:51
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0