Ey! Jag drog aldrig till ljusterö

Måste förklara att det där va ju helt fuckt up, såhär gick det till. Jag satt vid datorn & kollade SL (där man tittar på bussar & tåg/roslagsbanan) Sen funderade jag på att hoppa in i duschen, men nej jag spelar vidare istället på spelet som jag e ny kär i ! Verkligen skit roligt spel, sen drog jag faktiskt upp och tänkte, jag drar ut från brors rum nu för jag hade slaggad där & spelat på hans dator men då skulle jag dra upp, och vad gör jag ? Jo jag lägger mig i sängen & dör av tröttheten pga av att ha kämpat igenom 1 timmes game! Sedan efter typ 30 min tog jag mig upp & svara på msn och allt annat, sen knalla jag och fixade mig.

Drog senare ut till Tim & Alex & inte till ljusterö, carro & natta va där och någon mattias & resten dårra. Bilder kommer upp snart! Men fira nyår med dom iallafall!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken tur då! För jag & Jonas drog ju aldrig ut heller..

Saker blir nästan aldrig som planerat ;D

2011-01-03 @ 23:06:23
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0