Deppmode (ON)

Nu sitter jag här & skriver och leker lite halv emo.. Lyssnar på hårdrock & deppmusik. Fråga mig inte varför.. Vet en massa förklaringar men dom kommer aldrig komma ut tills jag verkligen att gränsen har gått. Välkommen tillbaka Maria Nilsson.. År 2011 är nu här & din första deppmode är redan on! Great, det har inte ens gått så pass långt tid sen det var 08,09 & 10 tills man återkommer till en äscklig känsla & då man ibland står kvar helt ensam..

Hatar att vara tomhänt, vad har jag ? Ingenting förutom godavänner känner jag just nu.. Resten är bara fuck it. Det är alltid något som trycker ner mig & då man känner all hat, minnen av de gammla lever fortfarande & tankarna blir till en smet.. Snacka om riktiga flashback av allt det hemska sen 6 år gammal jag var då.

Jag hör verkligen inte hemma i mitt inre, vet fan inte vart jag ska ta vägen längre. Allt ska va inne i mig tills ja som sagt tills gränsen blir varning röd eller vad man nu ska kalla det. Kan ju säga att mina vänner inte gjort mig ett skit, har inte varit med vänner sen 2 veckor tillbaka eller något sånt. Förutom några men skit samma ni fattar. Men hos Tim & Alex känner jag mig alltid trygg, det e som om jag är en del av deras familj, Guys jag älskar er obeskrivligt mycket, Tim min hjälte finns oftast där för mig. Spelar ingen roll vad det än handlar om, men du har gjort ljuset i mitt liv. Carro jag älskar dig lika mycket som jag älskar din pojkvän, du e som en storesyrra för mig, tack för allt guys, uppskattar var ända ord som verkligen peppar mig!

Jaja, man har sina perioder humöret går upp & ner, fast jag släpper aldrig ut det. De stannar mest inne, varför ska mina vänner drabbas ut av det ? haha, finns inte på värdskartan längre. Står upp på mina egna ben & klättrar till lycka som jag en dag kommer finna! Det ska hända!!

Pussa er själva på rumpan, ha en awesome happymode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0