blood

Blöder näsblod, kom från ingen stans det bara forsar! Har bytt papper 3 gånger nu & det ser ut som om det har slutat snart, men det är ju inte hela värden. Lite blod skadar inte ett skit, det e bara nice att kroppen kan producera mera & nytt. Men det här är ju irreterande, kan det bara inte sluta rinna nu (?)



Hur e det allmänt & vad gör lilla Maria ?

- Tackar som frågar & hör av till mig själv, sitter & små chattar och babblar på i skype & Msn & FB, bäst av allt är nog att lyssna på musik iallafall, men mest av allt saknar jag min Carro /sadface Hon ska snart börja sjunga, håler båda tummarna för henne ska jag faktiskt göra, så jag tycker det sla bli en

tumme upp för CarroBarro! Ska snart ta en cigg & njuta av den & sen slagga eller...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0