- 9 januari

Godmorgon! Helvete va solen skiner, nästan så att jag blir lite halv blind. För grejen är ju att jag bokstavligt talat HATAR solen, just på morgonen då jag ska sova, då jag ska isolera sönder mitt rum med typ täcke inte vet jag ? Fast nu är det så att man e hemma hos Tim & Alex, Niklas W kom hit oxå... Trevlans trevlans.

Igår va jag med några, sen bestämmde jag mig för att dra ner till ungdomsgården, & så kom man in där & ville ut lika fort. Gud va jag hatar stället, lika bättre och va utanför ungdomsgården eller något liknande. Brukar aldrig gå dit längre, & jag älskar det!

Natta sitter & röker, ska göra henne sällskap ;)

/M, Peace out motherfucker's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0