- 5 januari

S*it, har ju glömt att berätta att jag klippt mig.. Det blev lite upp klippt & de sköna va att jag drog till Kista & klippte mig, Natta & Carro hängde med in... Herregud när ja kom ut blev det fet snack om min förra frisyr:

- Natta & Carro, Asso du blev finare & håret jämna sig ut än förrut..

- Jag, känner mig inte så jävla speciell.. Det e ju exakt som förra gången ?

- Carro & Natta, nej vi tycker inte det, du passar skit bra! Förra frisyren va lite mer utåt puffat & stog åt typ alla håll!

- Jag, jaha schysst att säga det nu ?! Palla att jag har gått runt och sätt ful ut helatiden då? Höhöhö...

- Carro, men jag visste väl inte att du inte märkte det, trodde du ville att det skulle va så.. Det va lite halv fult, nu e det mycket bättre!

- Jag, a tack! Nice... Kunde ni inte bara från början ha sagt att jag va ful ? HAHA!


(äsch tjejer... Daaah!)

/peace out mother fuckers!

Kommentarer
Postat av: emma M

söt du e. du ska veta att jag ser upp til dig som orkat gå igenom all skit när din mamma gick bort. PUSSS!<3

2011-01-05 @ 22:31:25
URL: http://turs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0