- 4 januari

Godmorgon! Då har man vaknat ganska tidigt, (jag hatar det) Jag är en sån människa som vill sova ut tills jag själv känner att jag vill gå upp & att det inte är ett måste. Varför tror ni att jag kommer typ 4 timmar försent till skolan eller typ när jag helt är borta från skolan ? Då sover jag ju såklart. Fast andra sidan är det inte bra gjort heller...
Skulle ju gärna inte vilja ha missat så pass mycket, men i år ska jag iallafall klara av 9an och få ett godkänt betyg!

Bli av med sömnproblem sket sig totalt, slutade gå till terapi eller va f*n det nu heter... Fick en massa papper & massa "läxor" ut av henne som skulle hjälpa mig... Men dom hamnade i skåpet i skolan... & ja man har liksom skitit i det totalt bara för att det inte funkar! Ska börja med andra metoder själv!

Vad ska hända & inte hända denna år ? Det e frågan... Jag vet en person som faktiskt ska sluta med Alkohol helt & som tittar in på min blogg lite då & då, broder... säger bara det.. LYCKA TILL! Hoppas du lyckas för en gångs skull! Nyår e slut, dags att börja bli en ny människa, Och du ? Fortsätt med att Predika!!

Men va har jag för mål ? Jag har ingen anning, lär ju fundera ett bra tag.

/Peace out, i will write soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0