- 17 januari

Måste verkligen säga att jag har aldrig haft så mysigt med mig själv hela mitt liv ? Jag hade verkligen det rikigt bra i helgen, flera ska det bli ( med mig själv ) det va faktiskt rätt bra så som det var. Ni undrar säkert varför det va bra att vara helt själv, ?

1. hade hur mycket mat & läsk & chips & godis som helst som behövdes delas med mig själv
2. lugnt & tyst
3. jag får bestämma film & "aktiviteter" (sitta vid datan var aktiviteten)
4. Ta min egna tid & andas & lätta på tankarna & funderingar
5. lyssna på min musik
6. välja filmen som JAG ville titta på
7. dubbelsäng för mig själv


Okej fett ego men det var så värt! 2011 var verkligen an awesome start ? klarat 1 vecka av skolan sen den börja dock vilat ut & mera väntar vilket som jag kommer skriva om i bloggen herregud vad jag är peppad, dock känner att jag ska klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0