- 14 januari

Igår sov Jennifer över hos mig, det va inte planerat verkligen inte. Hon skulle sovit hos mig idag egentligen, men det bli igår.

- Va på väg till Duvbo tunnelbana, fick snöbollar på oss av två muppar, Chip & Teging the fucker's. Det va ju jätte trevligt, sen skrek dom något när dom gick & vi tralla vidare ner i tuben & drog massa cp skämt & kolla på en gammal video på när jennifer sjunger i Konsum. Sen kom tåget & vi var i Rissne drog till Vildes & Lokes dagis och mötte Jennifer mamma. Sen drog vi hem & spela Wii & åt pasta & skämta vidare.

Vi drog sedan till Kista & kolla runt, jag hitta ett linne inne på Monki. Det va ju hur bra som helst. Sen drog vi vidare & kolla på allt möjligt, Jennifer drog runt & drev med allt i butikerna typ underkläder & massa, folk trodde att vi var muppar. Det kallas skådespeleri ! Sen drog vi hem till mig & chilla & snacka & däcka runt 3 & jag däcka runt 4a & hörde Jennifer snarka, haha gulligt jö!


(puss)

( vi bada tsm hur dampig var inte vi i duschen ?!)

(gölligt ju !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0