- 12 januari

Drog till skolan, lite fuckt up. Hade lite kul i morse men jag sov inte så jag somna igår & vakna nu... Skit störande! Jag satt & spela hela efter middag men en polare i klassen, nice en ny spel kompis oxå (wiie) Vi typ vann 3 matcher tror jag & lefta 1 game.. pga att vi var tvungna & äta, sen somna jag efter maten... Jag va så trött så att det inte va sant! Men jag gick på alla lektioner i går super stolt, bara det att jag gick fel lektion 1 gång på NO, skulle varit i Matias M's grupp men gick in i fel! Nice nice, thumbs up!

Men i dag e det en ny dag, ska lira lite spel innan hihi (geek) sen ska jag faktiskt äta & dricka & fixa mig sen e det bara att dra till skolan & låtsas ha kul där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0