- 11 januari

Gissa om jag har sovit ? Nej det har jag inte... Jag har inte pallat, har kunnat sova när som helst när jag kom hem igår men istället lyssna jag på musik & hade massa tankar & funderingar över lite små grejer. Så langar en fet diss till mig själv pga det här.. Menmen.

Min kompis är Robin just nu (för ingen annan e ju vaken), han smsar med mig (wiiie) Har inte snackat med han sen typ föra sommaren hihi. Men vi har iaf kontakt igen via sms & vissa lektioner har vi ju tsm ? Typ Komp-Engelska.


(Tung snubbe eller, thumbs up)

Saknar sommaren 09 så mycket !

Kommentarer
Postat av: evelina carlson

s: ja faktiskt! :D

2011-01-11 @ 10:36:41
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0