Underbara vänner

Idag vaknade jag helt random kl 11.00 Alltså va, brukar jag vakna så tidigt på en lördag (?) Nej absolut inte, checka min lur & såg att Kenny hade ringt. Rinde upp han & va helt ny vaken & han pumpa i mig massa roliga nyheter te.x att vi skulle dra till IO eller något liknande.

Samtal mellan mig & Kenneth:

- Jag, alltså kenny ? Vad fan tänker du när du ringer mig kl 09.00 ?!
- Kenny, A men upp & hoppa vi ska träffas!
- jag, vad e det du inte fattar ? Klockan e nu 11.00 & du tror verkligen att vi ska träffas nu !?
- Kenny, a varför inte ring mig när du ätit frukost!! :D
- jag, Kenny ?
- Kenny, A ?
- Jag, FUCK YOU ! ♥

Jag drog & käka frukost, skit nice! Drog sedan till Sumpan hem till Kenny. Vi kolla på krigsfilm.. Den va grym ändå faktiskt, sparta & det där kriget. Hans mamma gjorde en underbar pasta grejs som smakade som typ.. Finner inga ord men det va otroligt gott! Jag & kenny planerade vad vi skulle göra & det blev tillslut IO efter hans tjat, Jag var inte direkt jätte taggad.

Påvägen dit driver vi i tunnelbana & han gjorde miner & jag vet faktiskt inte vad... Det var kul!

Framme i IO & det tog 40 min att hitta plats, tillslut hitta vi pga av att vi frågade om platser osv... & vi satt vid datorn typ 5 timmar... Efter det blev det Burger King!

Sen tagga vi till sumpan & stog bakom nån garage & vänta på Jacob, sedan gick vi runt & satte oss & drog till mig och titta på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0