Keaz keaz keaz, keaz write it down!

Tillbaka home sweet home. Men jag har jätte ont i magen, det är irreterande jag vet varken om det är något jag ätit eller om det bara e äggstockarna som kronglar & leker runt i magen typ. Jag e sjukt trött på att ha så ont, känns typ som om man ska skita eller e skit nödig (haha) men NEJ så är det inte, det är väl något på G men jag hatar värkarna... Helvete varför just nu ?

Jag ska be om mina pengar snart vilket jag redan gjort i morse men ej fått skiten, hoppas jag får 1000kr eller om jag bara får 500kr då blir det lame!

Vad ska lilla Maria hitta på idag ? Asso det vette fan, alltid oplanerat & saker & ting faller ändå på platts & jag nöjer mig med det, har slutat planerat & det har gått toppen hittils. Hatar att ha planeringar på helger osv... låt saker & ting bara ske vafan, :)

Ska dra nu, ut eller typ något ska höra vad grabbarna ska göra, har flera altenativ typ dra till A & T, vara med E, eller vara med J J, A,A,J,W & resten ingen anning alltså
 


/M, peace!


Kommentarer
Postat av: amanda

söt blogg :)

2011-02-19 @ 22:52:42
URL: http://amandarudberg.blogg.se/
Postat av: ellensjo

sv; Åh tack så mycket! Nej jag lär mig helt själv :)

Kram

2011-02-20 @ 00:41:51
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0