I feel my heart falling to floor? Or I dont know...

Kärlek är ju för komplicerad, eller nu menar jag inte hela kärleken. Utan att verkligen finna rätta personen & allt, hålla sig till en person. Ska försöka fixa det här nu & hitta en underbar & snäll snubbe.

Haft det jobbigt med kärleken dom senaste veckorna!

Snubben som jag trodde var seriös & någon jag verkligen kunde lita på & hålla mig fast vid, men det fungerade verkligen inte.

Sen har vi en annan som jag föll för & började gilla otroligt mycket, som faktiskt var perfekt (trodde jag) Vi satt & diskutera om saker & jag sa som det var att jag gillade han, men hade tappat känslor för han... Vad sumpade jag egentligen ?  Men nu har jag faktiskt tappat bort han helt, skrev hjärtan & gulliga saker till han, & nu skriver jag som om jag inte känner han någon mera & bara är bra kompisar. Menmen..

LoveLoveLoveLoveLoveLoveLove where are you taking me ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0