I dont know where love is... This is so fucked up

Tja, har inte bloggat så mycket rättare sagt  (uppdaterat) har inte haft orken att göra det, även om man har kul ute & kommer hem är det att man inte alltid hinner blogga, men jag har velat göra det men inte haft ork som sagt.

Idag har jag varit med finaste människorna på jorden L,S,A,A,D,K,W,J, & J Har jag glömt någon mer (?) Nej jag tror faktiskt inte det... Men vi var ute & hade lite halv tråkigt men ändå roligt. Vi var i löthallen & spela fotboll. Sen taggade alla hem, precis alla förutom jag,S,K & L vi drog hem till S & titta på film. Vi alla myste med varanndra så det blev en böghög på golvet & på sängen, ganska roligt faktiskt.

Sen skulle K hem för att klockan blev lite för mycket för han så hans päron bad honom att dra hem. Vi var ute stannade kvar ute & snackade en massa i Tornparken. Sen drog S jag & L upp i S's porthus & tog hiss till 5 våningen & chilla där & pratade mycket om kärlek & det fick mig att tänka till & massa blablabla...

Sen drog S in till sig, jag & L drog till Sumpan & jag tog bussen hem

Bloggar mera senare / M,peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0