Ville bara säga att..

Det var grymt kul idag & igår. Vi hade as roligt, vill tacka er för en skön lördags/söndags tidsfördriv. Hade verkligen grymt kul som jag inte haft på länge (haha)

Tackar även för Rockstar♥ har blivit kär i en Rockstar dricka, shit va god den var!!

JUST NU e jag hos Tim & Alex, kände att det var lite dags att träffas nu & ta en chillpill. Skämt åt sido.
"Råkade somna" här hehe. Sen bad Alex mig att dra in till hans rum & sova istället & där satt han med mig & spelade Ps3 med Natto. KulKul, hängde med där ett tag men sen *Pang bom* slocknade mina ögon & jag kände hur skönt det var. Vaknar igen efter typ 1 timma. Sköööönt säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: sundance kid

du är fin maria!

2011-04-03 @ 17:02:37
URL: http://jessicaknieling.blogg.se/
Postat av: zteffy

hej sötnos!

Hur har helgen varit? ;*

missa inte att min veckotävling drar igång idag!

Ta chansen att få en länkning en hel vecka!? Inför ALLA mina besökare ;o

Anmäl dig nu! Stora vinster står på spel!

2011-04-03 @ 17:58:21
URL: http://zteffy.blogg.se/
Postat av: Martin :D

Lätt att vi drar till IO och nattgibbar igen :D Gryyyymt nice

2011-04-04 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0