sol, sol, sol & kompisar

Vaknade av att E ringde mig & messade järnet. (thanks for the 4000 call) Nej då men jag drog till Hötorget & va där, E mötte upp mig & vi drog till en ganska grym park där det bar fanns grymma människor.

Vi kommer fram & då sitter öven S & H där, Z gick då för att göra någonting men vi sitter där & chillar galet, snackar en massa. H gick, tyvärr.. Buhu! Men E & S va med mig dära i parken & snacka ut ännu mer om allt typ. ehe.

Sedan drog vi pojkar till donken.. haha (jag va ensam tjej) Ovanligt ? Nej. Vi satt där & åt, tog en glass resten milkshake & burgare. Z kommer tillbaka till oss & vi sitter på donken ett tag. Vi drar ut & går/åker mot tunnelbanan. Tar tåget mot Hjusta där ifrån till Duvbo.

Drog hem till E, fast bara utanför sedan drog jag till Ebba den lilla flickan. höhö

Vi har städat hela hennes tomt hihi helt utslitna, men vi har ätit mat & glass. Helvete va jobbigt allt va. MenMen snart e allt fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0