Små planer so far...

Vaknade runt 09.00, någon liten skit unge kom & plingade på oss.. & jag hör allt från mitt rum. Hör när man går i porten. Lite irreterande faktiskt. Men nästa gång blir det en baseboll klubba i farten!

Funderar på att dra upp & ta något att äta, det e min plan.

2 städa mitt rum eller röja skiten totalt. Ni anar inte hur stökigt det är, fyhelvete säger jag bara.

3 duscha & fixa mig inför något. Vet ej vad ännu.

NU får vi se vart dagen leder mig till. Adjöss, bloggar senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha visst är dem :) mina små tjejer, har du spanat in under kategorin Daisy och Stella?

2011-04-09 @ 15:45:37
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0