kortfattat

@Konsär i Torsdags - Jag var på konsär roligt nog, Adrian, Ringwall,Emil b, Joel j, Sofia & Ebba. Seriöst det var grymmt, nu skrev jag bara dom som jag känner. Men resten ni var också duktiga.

Fick awesome platser med Samuel & Gustav. Samuel va en trevlig prick!

Idag var jag med Anna, helt oplanerat! Fett skönt att dagarna tar mig som det kommer & att saker & ting inte e planerat. Hatar att planera i vanliga fall. Men ibland vill jag bara göra det ifall jag träffar speciella människor som jag inte vill gå ifrån sedan bara för att någon annan ska träffas på samma gång.

Anyway jag & Anna drog in till stan & kolla lite coola saker.

SEN ringde Amanda mig senare on the night & frågade om vi kunde ses helt oplanerat det med! Kändes jävligt skönt. Hon kom hem till mig & hon e också en trevlig prick det där. Hon drog hem för ett par timmar sen.


Bilden e till mig & jag e helt säker på det!!! Tack Amanda tack!! Blink blink till dig med!

Kommentarer
Postat av: Tessh

sv, va söt du e :*

2011-04-02 @ 11:20:03
URL: http://tessbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0