Skit i datumet för idag & skriva ut de jag känner för folket!

- Saknat min kärlek så mycket alltså Cash! Du har get mig styrka fast allt inte har varit lätt, inget e simpelt men du finns alltid där för mig som en del av mig! Du vet exakt allt jag gått igenom sen jag nästan föddes, då du typ va 14 som jag är nu...
Jag har minnen kvar sen jag va liten & du va stor, det e samma som exakt idag fast jag blivit mognare än att typ inte kunnat cykla & behövde stöd haha bästa. Och idag du har snart bil snart egen lägenhet & tjänar snart mera para i fickan. helt otroligt vad tiden har gått fort!

även om vi inte har haft så bra kontakt på dom senaste åren så vet jag att jag fortfarande har dig & du har mig (om det nu behövs, du e förfan stor nog haha) Cash, du bygger upp mig rätt mycket du vet exakt hur man hanterar mig, du vet exakt vart du har mig. Men det som fuckar upp allt att du e äldre än mig & folk fantiserar fel om oss.. Jag hatar det, finns bara ord till folk som tycker helt knas om oss är FUCK YOU ALLA SOM TYCKER SÅ !

Minns du som här tiderna
- Du lärde mig peka fuck you mot MC klubben & bilar & människor som va helt oskyldiga
- lärde mig säga massa knas fula ord
- När jag börja lära mig cykla
- Vi handla godis vid tjosken & jag va tvungen att smyga för att få gå & handla med dig
- När jag hjälpte dig baxa öl när du typ va 15/16 bast & jag tog av flaket på övervåningen

Kolla hur mycket jag minns av oss cash... Och jag e ledsen att måste dölja att jag ens har kontakt med dig! Men jag kan inte motstå ända sen min morsa gick bort... Du e allt för mig ÄLSKAR DIG & DET VET DU !


CASH & MARIA-KNAS, genom nästan allt !
KOMMER ALDRIG SLÄPPA DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0