- 5 september grönalund

Dagen i dag har varit awsome, varit på grönan, rubriken förklara allt såklart. Åkte rätt många saker faktiskt, jag lovade mig själv att aldrig åka berg&dalbanan men nej vad händer ? Tim tvingar mig på något sätt lyckas han övertala mig... Hur fan gick det till ? Åkte det typ minnst 3/4 gånger! Sen åkte jag massor till.. 

Min brors tjej har aldrig typ åkt något på Grönan så det första hon gjorde va att åka
TILT & INSANE & resten av allt där, snacka om att rensa allt haha! Men såklart skrek hon som en galning! 

Jag e fett smart & inte tog med mig kameran, men min dator e sönder så kan ändå inte ladda upp skiten.. Fan då! Btw, så vaknade jag 08.00 & mötte Alex, lee, Ramin, Tim, Niko n, Linus runt 09.00 sedan åkte vi till grönan så kom bror & hans tjej & Emil såklart ! Och Natta kom jag nu på. Så vi va många och hade kul!

E skit trött just nu & besviken att carrhoe inte hängde med men det finns ju andra år att dra dit ;)

PEACE !

BTW, i går va ochså skit kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0