-26 september, söndag

NU e det söndag, eller det blev det för typ 3 timmar sedan. Jag e hemma & fick lite phone call skäll av mina päron. Oj det kanske inte var smart att vara borta i 3dagar, men om man inte pallar med dom ibland så e det en självklarhet att jag inte e hemma iaf... Men det mesta privat livet kommer jag inte ta upp här i bloggen känns lite knas om man snackar om familjen & skit!

Just nu sitter jag & inte gör mycket, kollar runt & klickar kanaler till kanaler tv apparater ni vet! Idag ska jag inte göra ett skit kanske plugga lite ? It do,snt sounds like me... Plugga ? Wtf har jag hög feber eller hehe!

Orkar inte blogga ska kolla tv, sen somna in i skiten!


Borde kanske sova i h'a'st svans ? Pallar inte fixa håret det får jag ta och fixa n'a'r jag VAKNAR !


/M, PEACE OUT GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0