-25 september, Lördag

Nu e det lördag fast det känns som fredag för mig, har inte varit på en 3varvs promenad i Ursvik för vem pallar ? Alla andra men inte jag ja va skit sur idag på en grej pga hemma osv... Så hoppas ni hade kul i Ursvik folket !

Idag drog jag till Mongoliska (vettefan stavningen) Men skit samma, mongo mat iaf, alltid lika gott & få i sig mongo energi! Mådde prima efter maten. Jag va där med, Carro, Alex, Tim, Anna, Lee,Natta & mig själv! Hur mysigt som helst sen drog vi hem hit (alltså till tim och alex) sitter fortfarande uppe alla andra slaggar typ, vi såg filmen Frozen har velat sett den skit länge! ÄNTLIGEN säger jag bara..!

Orkar inte blogga mera just nu, ska göra en snabb grej sen ska jag upp & slagga! Vi hörs!!!!

/M, PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0