-23 september, riktig jeffla skolkare !

Kolla hur lat jag e!

- studiedag
- Tisdag
, Drugsmart,kill & tjej snack, Husbybadet. Gick bara po Drugsmart & Lunchen!
- Onsdag, Fysiskt aktivitet, Film, Gruppdiskussion, gick bara po Film & gruppdiskussion!


Imorgon e det Torsdag sedan Fredag... Hehe lets see how its going to working ! Fatta va lazy jag e, sjukt!


Men skit i det, e annars oxo en skolkare ivarjefall. Men Its going to be a STOP FFS, e tr'o'tt po en massa fronvaro & missat en hel del & vill inte go om 8an liksom... Keffaste grejen e att man kan go om...

Fan finns det att skriva om mer? Jag e keff po detta, fan e skit tr'o'tt & ska slo po TVn & se om ngt bra e on the TV, sen ska jag sova... Eller inte ska utan kommer somna helt omedvetet framf'o'r TVn, men b'a'sta e att jag faktiskt ligger i min s'a'ng & har TVn typ venne hur man ska f'o'rklara men visar en bild VAFAN att det ska va jobbigt! :D


Tkr detta ser fuckat ut... Detta ser litet ut, men skit samma webbcam som webbcam :D Kan dock vissa resten av rummet en vacker dag jag har tid... :)

//M, PEACE!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej !

Har en tävling på bloggen där ni kan vinna en header !

Kom in och anmäl er här : http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/2010/september/tavling-vinn-header.html

2010-09-24 @ 21:39:00
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
Postat av: Caszandra

fin rum du har gumman :)

2010-09-27 @ 00:33:03
URL: http://mondoblog.se/caaash

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0