- 15 september, 1000-tals problem fast kort fattat!

Hej alla glada där bakom skärmarna, jag har inte bloggat/uppdaterat mycket under 1vecka & 1dag. Och kan ju dra lite anledningar till varför & berättat vad jag har gjort under veckan:

Det känns som om allt e fullt upp helatiden, man har inte mycket tid här i livet, allt de roliga tar fort på bara några få sekunder, & det stör mig verkligen mycket! T.ex min vardagsliv i skolan & lite övrigt:

Vaknar inte i tid, kommer försent varjedag (utan att överdriva) hinner inte äta min frukost & det gör satt man inte orkar med en skoldag tydligen? Sitter & gör mitt bästa men blir aldrig klar med det jag ska göra, skit irreterande, har ångest & stress fick man reda på, inte så jätte kul att veta! Man blir fan halv rädd! Lunch maten suger K*K, Man tar en cigg efter maten & nästan varje rast. Menmen, inte så mycket att göra åt saken att man har den biten av just alla 1000-tals problem. Inte alls mycket kontakt med andra i skolan eller utanför, det har hänt lite grejer som gör att jag inte orkar, e bara med vissa som jag ändå har kul med! Kommer hem & har ångest över att man inte orkar plugga fasst man vill...!

Allt handlar bara om ork det hela va ?! Men jag seriöst pallar inte, det e mycket som krävs ändå att nå fitt målen i skolan & komma vidare bra! Men jag ska lyckas från & med nu har jag en lista på att jag ska va bra & sköta mig här har vi den:

1. vakna i tid till skolan & hinna äta frukost!
2. fixa mig snabbt men ändå inte se drogad ut till skolan?
3. äta bra resten av hela livet typ, frukost, lunch, mellan mål & middag ! Hur great som helst ?!
4. göra mina läxor!
5. ha en tid där jag lägger mig bra för att sedan komma upp!

dom 5 sakerna ska gälla lite då & då  :)

// M PEACE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0