-1 oktober, 1a oktober nu !

Idag har jag träffat Natta, Lee, Tim & Alex, Alex fick en helt ny dator som dom byggde hopp & det verkade vara jobbigt 3 skit stora lådor och grejer med massa dator delar... peeeuuh tur att det inte va min dator (haha) Nej men snart ska jag oxå få en ny dator jag med just nu har jag 2st bärbara i mitt rum, den ena (bästa ut av dom) ligger & ruttnar under skrivbordet. Och denna jag använder nu funkar att använda inge knas med det, förutom att jag inte kan, ladda ner filmer, spel, plus att jag inte kan spela.. Skit tråkigt!

- resten av dagen drog jag till Sumpan & där va alla möjliga folk. Jag träffa på Bella & hennes kompis Julia & umgicks med dom för jag inte hade något för mig ändå. Vi drog till bellas farsa sen tror jag & jag och Julia vänta utanför, sen drog vi till UNG (igen) Sen drog vi till Rissne till Bellas mamma om jag har för mig rätt! SEN drog vi till UNG igen tills det stängde, nu ligger jag i min säng & hoppas att jag kan somna & kommer upp till skolan i morgon & det lär ju hända eller ? KOLLA KLOCKAN NU LIKSOM -.- Men ska blogga i morgon om jag orkar !

//M, peace guys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0