Spola tillbaka till Onsdag

En dag men JENNIFER BJÖRK!

Vi drog till Vårberg efter plugget eller nej skoja först till ung. Sen drog vi till Vårberg, satt i tunnelbanan & drev (som vanligt) folk som satte sig bytte plats efter 3 min vi hade suttit oss, och dom nya som kom & satte sig bytte efter knappt 5 minuter dom med. Skit mobbade vi är men ska man ha kul så man pissar på sig så är det 100% värt det!

Senare va vi framme i vårberg, jennifer skulle jämföra att Vårberg var värre än Rissne... Men jag dö garva & sa "E du skön eller, kolla detta stället massor svenskar iaf ^^" Jennifer sa "asso vänta bara tills vi kommer till andra sidan" Tillslut stog man där & va tyst... Vårberg va fan VÄRRE ÄN Rissne... o.O

Sen drog hon upp till farsan sins lägenhet. Jag vänta utanför men det ledde till att man kom in & chilla & åt & lekte med en automat som finns på Ålans båtar & de där.. Skit kul haha. Lekte med jennifers hund Enzo. Skit sööööt liten skit valp! jennifer drev & lekte med den så när hunden ramlade av sängen gjorde jag exakt samma & hamna på golvet med armen före bara för jag fick min reflex att alltid ha handen som stöd före allt annat! Så nu sitter jag med ett blåmärke PRIMA FÖFAN!

Sen bestämde jennifer att slagga hos mig från absolut ingenting... SAJK vi är.. eller snarare hon! haha. Men vi ringde & smsa & tillsist fick hon slagga hos mig, SKIT MYSIGT!

Vi dansa mitt kl 3 på natten eller något... Vette fan minns inte tiden minns bara att vi satt & kolla på barnen i bullebyn & somna 5 eller något & sov i 2timmar fyfan asso.. Döda på morgonen ?! Jo TACK!

Sen laga jag mat mitt i natten typ 4a på natten kanske, laga pasta sallad med kykling hahahaahhah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0