- 31 oktober

Maria är tillbaka fokusering på bloggningen då...

Jag drog ju ut minns ni inlägget för någon timme sedan ? Jo precis just ja! Jag drog till Ung & där träffar man på typ alla till & med Simon som inte e där så ofta eller ens i Sumpan. Men iaf, spela & snacka en massa skit som vanligt ut & rökte & sånt & samma gamla vana & sätt.. Alla satt & kolla på fotboll & hade kul eller något.

Jag, Jossan, Madde, Matilda & Emmi drar ut & Matilda drar hem & resten går på fina gatan (as rutten) men så ska splittras vi alla Jag , Simon & Madde drar till Simon. Emmi & Jossan skulle va med några andra.

Går vi på den mysiga gatan (eller den skit fula) & handlar godis.. Sedan träffar vi på Emmi & company & alla sa hej & lika snabbt hejdå. Vi tralla vidare va hos Simon & chilla. Jag & Madde drog hem efter en halv timme eller ngt typ. Snacka med Simon på luren på G hem & det va ju nice, ville inte dra hem lonley osv...

E hemma nu nyss käkat mat MUMMS !

PEACE OUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0