- 30 oktober

Ej varit i skolan, men ska som sagt ta tag i skolan efter Höstlovet!

 Så istället drog jag in till stan & träffa Cash  ♥ det var typ ett bra tag sen kan jag säga! Men Cash bjöd mig på donken, Så kul vi hade! Happy meal till mig liksom.. Ahh nice! Vet ni varför jag fick beställa lill menyn ? Jo för Cash ville ha leksakerna & samla från donken... EH hallå pantad eller ?

Kom tillbaka till Sundbyberg & Tog upp mobilen & kolla igenom min kontakt lista & av alla människor hittar jag Matilda & smsar henne på direkten! Hade inte alls kul & hon e rolig att vara med så var tvungen att fråga "hej vill du träffas idag?" Hon kom till Sumpan & vi spela biljard sen tagga hon jag satt kvar på ung & sedan kom massor!

Senare så drog jag ut efter att klockan va 24.00 stängde ung så jag tagga till Rissne med ett par... Drog & hängde där & sedan donken... Eh ja skit kul... jag ruttna & vi taggade & försökte leta upp ett par andra men NEJ hitta dom fan inte så jag orkade verkligen inte leta, jag drog till tuben & satte mig... "Nästa Sundbyberg" Så ser man Markus & Pelle haha! Skit roliga..! Dom klev av i Solna & jag i HB

NU e jag hemma & vill ha mat.. Pizza & pankakor & läsk & nudlar.. Eh fett gott, ligger i min mage om cirka 30min.. Ska trycka i mig dom goa sakerna & tvätta av mig sminket & sätta på tv'n det kankse tar ett par timmar eller så.. Men jag återkommer alltid!

PEACE !

Lekte med håret!



WTF ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0