-3 oktober, 4pers i mitt rum

Tjena, igår gick saker & ting lite åt helvete men ändå va ALLTING precis allt kul igår. Roligt va det ivarjefall! Drog t en polare & senare ut... hehe. Sen drog jag till Sumpan  & träffa på skit mycket folk, va helt sjukt! Blev utskickad från UNG pga att ha druckigt.

Senare va jag, Madde, Jossa & Sebbe ute & alla andra vette fan vart dom tog vägen men iaf, vi alla 4gick och gick och satte oss & frös & sånt shit. Sen tagga alla vi hem till mig & slagga!

Det tog ETT TAG ATT SOMNA?! Men det gick iaf. Sen drog Sebbe hem & jag och jossan & madde va kvar och fixa käk & sånt. Drog senare till skolgården & luffa & sen till sumpan donken & där va en massa folk i sumpan (som vanligt) Sen tagga vi till en bänk & luffa & allt sluta med att resten drog hem förutom ja , madde & jossan. Vi låg på en rutten alkis bänk & luffa & vi ALLA låg på varann kolla själva: 

 

Nu har jag kommit hem & kollar pä FILMISCH! Vi ses :D PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0