- 28 oktober, Ta tag i skolan seriöst nu...



- Jag vet hur många gånger har jag inte sagt så? "jag ska jag sa jag lovar jag vill jag försöker" e detta resultatet att inte ha varit på typ någon lektion alls ? Nej nu e jag fan med
seriös & vill klara av skolan!

Mitt liv har varit knas & e fortfarande det, alla vet fasst alla vet inte alls vad det beror på, jag menar visst kan jag ha sagt till några bra & närmsta vänner vad vissa saker beror på, men tro mig ni vet inte allt från hela början tyvärr... Och jag tänker aldrig i mitt liv berätta alla för er, till & med en av mina bästa kompisar som t.ex Jennifer vet inte alls allt heller. Hur mycket jag en vill berätta så vill jag inte punkt slut med den biten.

Skolan e inte det lättaste jag vet! Men jag har fått en seriös varning nu & måste ta tag i fittskolan ! Jag e förbannad så jag kan gråta men har faktiskt inge lust att gråta just nu.. Jag har ungefär 7månader på mig att faktiskt fixa så jag inte går om & det ska starta från & med imorgon! Jag vill det om jag kommer försent har jag Failat totalt! Men ska ställa 3 väckar klockor bredvid mig & allt för jag vill INTE sumpa chansen & få gå om 8an aldrig i livet, men om det händer så kommer jag bli otroligt besviken !

Men upp till full allvar så ska jag kämpa & göra mitt bästa !

Ska sova nu ses, PEACE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0