- 28 oktober brände 1200kr

Va med Matilda H idag i stan, sket i precis ALLA lektioner & det där i dag ( som alla andra resten av terminen började typ) Vi drog först till en Tatoo studio, och Matilda & jag snacka med en som jobbade där typ 1timme eller något. Snare drog vi in till stan H&M & Gina kolla vi mest på för det va ju där jag fick present kortet på.

Mitt kvitto:

Gina:
- Shirt blue
- en ring

H&M:
- Halsduk
- socka
- klackskor
- vit linne
- blus
- armband
- hår nålar
- 2/3 saker till men minns inte....


Vi drog senare till donken & ja vad man gör där så äter man faktiskt!

Vi tar senare tuben till Sundbyberg & hänger på UNG & e med lite folk. Oskar spela med mig, biljard & fotboll & kort... Vem ägde, typ JAG! Eller skoja jag önskar att det va så men vissa gånger va jag rätt bra!

LITE AV DE JAG köPTE IDAG:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0