- 24 oktober,

Berätta lite kort!

- Fredags, vette fan vad som hände gjorde inte mycket HAHA! Va ute & inne minnst 100 gånger. & va med några sen slagga hos en person med en massa folk till, haha!

-Lördag, min födelsedag för några timmar sedan. grät av illska & för jag va arg på en massa grejer pga min födelsedag. det blev så jobbigt att jag snacka i tele med carro & grät. Men skit samma min födelsedag blev bra när carro bjöd ut mig på middag på en Grekisk resturang! AWESOME, tack ännu en gång carrhoe.
Fick presenter oxå t.ex som

-prestent kort 1000kr
- present kort 200kr
- nagelack
- halsband
- canada uggs som jag inte ens ville ha..
- 2 ansikts mask pryl
- Gitarr strängar
- en annan grej till gitarren där man kan hänga upp gitarren aa ni fattar ?
- 3 rosa bögiga plektrum haha skit sköna !
- stäm grejs till gitarren oxå.
- ansikts rengörare
- hud kräm som luktar gott
- OCH EN FET MIDDAG, RULLA NÄSTA HEM... HHEHEHEHE
- Fet godis påse & lite till smaskigt.

Orkar inte blogga ska dra, men lägger upp bilder senare någon gång, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0