- 24 oktober, TRAILER & GREJER

- Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg & säga hur en söndag efter en fredag & lördag har varit! Jag sitter just nu hos Tim & Alex, (sköna jävlar) råkade faktiskt somna här hos dom... Vi kolla på en rätt så bra film och den hette The loved ones Den va rätt grym, brudarna skrek lite smått & typ sa "fan fan, åh gud åh gud" Jag satt längst ut & chilla & sa inte så mycket, hehe.



Sen så vaknar man kl 12:00 & i morgon ljuset ser man regn ?! Wtf, vänta ah.. nu fattar jag mycket.. Sol, snö & regn... Inga konstigheter alls.. Gud nej! Men vi åt en SKIT GOD frukost & middag, jag & carro busade som fan & tryckte fötterna i ansiktet på varann & garva & hon typ sparka & putta ner mig från sängen and shit.

NU sitter jag fortfarande hos alex & tim, ska plugga lite om en grej på datan.. Skol uppgift (usch) men måste man så måste man FYFAN!

/M, Peace!
TRAILERN PÅ FILMEN VI KOLLA PÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0