- 21 oktober, 0 bloggning

Har varit med olika folk typ hela veckan & förra oxå, förra veckan slagga jag hos Emelie & Kerstin med Emma, Nawel.. Vi hade sjukt kul & fikade i stan i typ 4/5 timmar! Holy shit va mysigt det va men kallt, men Kerstin & jag delade filt. Vi körde Anden i glaset oxå.. Blev lite nojig sist jag körde det. Men ska köra om för skojs skull!

Jossan slagga hos mig i lördags, vi hade det mysigt & garva sjukt mycket..... Vi kollade på "tusen sätt att dö" Fyfan vilka skade glädje hon & jag har.. Shit! 

Söndags fick jag lite pengar i fickan, drog jag och Jossan till PRIS EXTRA & handla Cola, Chips & Dipp! MUMS! Senare på kvällen drog Jossan hemåt.. Tycke skit synd om henne hon va förkyld stackarn! Menmen i morgon ses vi igen Jossan & jag!


Mera inlägg aldeless strax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0