-2 oktober, ute en massa...

Idag har jag varit i skolan, men inte på lektionerna tyvärr...

Sen tagga jag med Matilda någonstans & sen till Duvbo, efter det gick vi till Lötsjön & satte oss på en rutten grön bänk. Sen snacka vi en massa där sen drog jag hem & hon drog hem till sig för att vi skulle fixa oss. Efter typ 1timme & några minuter efter att ha dushat & sminkat & skit så taggade jag hem till Matilda, hon fixade oxå sig & hade SKIT FINA LOCKAR !

En stund senare taggade vi ut & gjorde absolut ingenting! Saker & ting bara flöt på jag & Matilda satte oss på ett berg & gjorde inget, bara snacka lite. Sen drog vi till UNG & där va en massa! Som man inte kände & några sötnosar som, Jossan, jessica, jennifer & meja & massor andra...

Vi drog ut massor av gånger & gjorde absolut inte mycket mer!

//M Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0