- 12 oktober, Engagerad

Varit i skolan & halv dött, jag har faktiskt kämpat att dra på alla lektioner idag.. Fixade inte matten pga att jag inte hade matte bok så då skippade jag HELA matten. Senare drog jag till alla lektioner så kom tekniken va med på den tills Cristofer sabba satt jag inte ville vara med på lektionen. Hade SKIT dålig humör & han satt & retades så jag drog där ifrån & chillade ngn annan stans!

Efter skolan så drog Jennifer & Meja & jag själv till Paolos gård & där va Lucas, Paolo ofc & lollo & jessica. Vi drog sedan upp till Paolo Sen drog vi ut & handla mjölk sen drig vi tbx till paolo & sen drog vi till UNG (stationen) Sen drog alla hem efter det...

Nu sitter jag hemma smsar & kollar tv !

SES PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0