- 9 november, angående om vinter..?

TJA! Slagga runt 04.30 imorse, kom jag upp till skolan ? Asso... Ja det gjorde jag men va aldrig på lektionerna (duktig flicka) Jag som skulle sköta mig ! Detta viskar mina tankar till mig " EY du din fucking snor unge, gå till skolan yalla! Din lilla babbe, jag kommer mangla hela dig & möblera om dig!" Men skit i detta orkar inte tänka på skolan får ångest & panik av irritation & massa annat.

snö, snö & snö ?! Taggad till skolan i morse kl 11.00 typ så fucking snöar det ?! Asso va? Driver vädret med mig? PISS KALLT & MINA UGGS BLIR FUCKADE, ska ta & spraya dom nu...!

FACELOOK MOTHER FUCKER'S!

(åter gå till min Hoodie, i miss the munk tröjan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0