- 6 november, promenad!

Vill bara skriva, så ni fattar att jag inte har magpumpats eller typ dött eller något sånt där!

Men i går hade vi kul, bilder kommer säkert senare men jag ser ut som ett
helvetes rövhål igår. Alla andra va ju värre.. men dom va balla ! Imorse hade jag en konstig dröm & jag stöna & skrek, jag vet vad jag drömde minns det till & med! Berättar senare om drömmen eller så.

Just nu tänker alla dra på en promenad & köpa sig fett & extra KG på Willys... Fett smart.. eh! Men jag kanske hänger med venne, men ja vi ses :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack! Min design är dock lite småtråkig. :P

2010-11-06 @ 15:36:07
URL: http://nocturnalnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0