- 30 november

Okej jag vet att det låter stört att jag har valt att plugga istället för aktivitets dagen som att bada,yoga,pingis,bowling,promenad & massa andra roliga aktiviteter... Kan ju säga att jag inte har motivation för det.. Jag har varit där tidigare & visst att det var kul dock. Men har tröttnat kanske i9an kommer jag vara med (haha)

Jag spelar runt på Facebook & ska snart stänga av datorn... Eller något i morgon när alla har aktivitetsdagen så börjar jag kl 10.00 chill va ? Resten har eftermiddag eller typ 08.00 på morgonen, jag har en as bra lagom tid! Bra Svenska, men skit samma... Kan blogga mer i natt eller i morgon!

Ses sålänge! /M,Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0