- 29 november day 1

- Tjenixen! Har varit i skolan, jag ska börja med Day 1 osv... Tills jag faktiskt börjar 100% i klassen.. Just nu provar jag bara att gå i 8:5.. Men det känns som om jag redan har börjat i den klassen.

Day 1, varit i skolan kom ej i tid pga klockan gick helt åt helvete (väckar klockorna alltså) vi började med SO & den missa jag (som vanligt -.-) Sedan var det Matte dags, weei... eh? Iaf så planera vi ej vilken grupp jag skulle ha gått i Matten.. Men nu fixade vi det tillslut! Sedan var det Lunch, min mage kurra sönder... Drog till HK (HemKunskapen) vi bakade pepparkakshus.. (skit mobbat) Min blev ful.. Var ej nöjd, men sånt händer antar jag. Sedan hade vi Engelska, gick på den & gjorde engelska, vi har dock engelska prov på Fredag, aj aj aj! Sedan efter Engelskan hade vi Språk, fast jag har ju slutat på tyska så blev det KompEngelska ist.. chill & nice e det iaf!

Efterskolan satt jag & luffa i skolan med några... Sedan gick vi ut typ halv 6 & drog till Sundbyberg.. Sedan tog vi tunnelbana mot Duvbo & där ifrån gick jag hem... & nu e jag hemma.. Eller det var ett tag sen jag kom hem men jag har ätit mat osv..

SKA DUSCHA NU BLOGGAR EFTER DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0