- 26 november

- Pluggat hela natten i går, dock va jag uppe i 35 timmar igår... Jag var helt död efter att gjort mina uppgifter som jag fick av skolan igår... Fick hjälp av Jossan & Carro på sidan om lite då och då. Carro var lite inne i något, såg ut som om hon läste om något på datorn så vi frågade henne lite, men vi fick svar hehe. Det e skit tråkigt att plugga & jag har det, men sålänge jag når ett G eller VG i det jag gjort på 6 A4 papper så nöjer jag mig med det!

Det öser med snö här i STHLM, det ser mysigt ut från gamla stan & det där. (Genom fönstret dvs..) Men när man tar på sig sina sköna Uggs, skön vinter jacka med en skön färg som ingen annan har & en mössa & luva på så är det varmt, plus mjukisbyxor.. Men det är alltid en gammal vana att ha mjukisar på vinter & sommar -.- Men fan va kallt det är!!!

Ska kanske ut & träffa cash sedan venne vad jag har för planer men hon hör av sig snart hoppas jag :)

/M, Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0