- 14 november kort & snabbt

Ska berätta att jag ej har haft dator & det har varit kefft! Ska skriva kort uppfattning om vad jag har gjort under 3 dagar typ..

dag 1, inte så mycket varit på ung & träffat folk och inte gjort så mycket

dag 2, va med Jossan F & vi gjorde inte mycket snacka & va med typ alla & gick hem osv... kommer inte ihåg hehe..

dag 3, alltså igår va jag med Jossan F, Emmi & Hugo. Vi gjorde inte mycket Johannes drog hem vi drog och kolla på film & Emmi drog jag & jossan va kvar & snacka osv...  Sen kl 06.00 drog vi hem till mig sedan slagga Jossan hos mig och vi åt tårta & massa... Ehh tjockisar :) Men iaf sen somna vi 08.00 vaknade 16.00. Drog vidare t Sumpan tog varsin börgare & STOR vatten! Drog ut & satte oss.. Drog & mötte upp massa & sen tagga över allt!!! Och nu har alla dragit till sig & jag e hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0