svar på FRÅGESTUNDEN !

1.  är du tillsammans med någon om inte vem gillar du och är kär i ?
- Tyvärr är jag inte tsm med någon. Kär kanske jag är vem vet ?
 
2. Hur gammal är du
- Jag är faktiskt 13år & fyller 14 i år 

3.har har du tagit droger
- Absolut inte, skulle aldrig kunna göra det heller det är inte min grej och kommer aldrig bli det heller faktiskt ! Själv tkr jag det är skit och kan sabba en del saker i ditt liv/kropp! Så NEJ har verkligen INTE gjort det.

4. Favvorit film ?
- ingen speciell just nu om jag ska vara helt ärlig, men jag gillar alla filmer från komedi t skräck/thriller!

5. är du oskuld ?
- Ja självklart är jag det, har bara drivit med högst 2 personer & då va jag faktiskt oseriös, men trodde faktiskt att dom skulle förstå det har bara drivit med 2 personer. Men det va ett seriöst DRIV men JA jag e OSKULD !


6. Är du bi ? Eller vad tkr du om dom som är bi ?
- Nej jag är verkligen inte bi jag e faktiskt "bög" brukar driva med mina vänner vi tjejer kallar varann bög för vi gillar ju killar & beter oss som grabbar i bland (haha) Men nej är inte bi, Tkr inte ngt speciellt för dom som är bi faktiskt, dom har ju sitt val man kan ju inte ändra på det dirket, inge fel att vara det heller !

7. Vad gör du exakt nu ?
- Jag sitter vid datan och ska snart sova e super trött efter denna dag!

8. Vad har du på dig ?
- jag har en grå munktröja & ett linne turkos & jeans!

9. Har du mens ?
- Ja det har jag... Tycker det är skit och att jag aldrig fick det, men det finns såklart P-Piller för att stoppa mensen men man skjuter bara fram det så orkar inte med det, det kanske gäller när man ska utomlands man äter p-piller men jag gör inte det, kanske om något år då man öhh ja ?

10. Vad tkr du om "klackarnaitaket" som va med på Blogawards i höstas ?
- Om jag ska vara helt ärlig mot dig Rebeca så har jag aldrig läst bloggen, men tror säkert att den är bra!

11. Vad tkr du om "Dessie" "paow" & "kissies" ?
- Dessie, hur ska man börja med henne? Blivit mognare än 08/09 då hon va i fjortis tider, jag menar inte att hon INTE är fjorre för det e hon ju på sätt och vis. En ganska ovanlig 15/16 tjej som super/röker och tjänar 20.000kr i mån av bloggen ? Rätt lyx! Jag tkr att hon är rolig ibland för hon skämmer ut sig själv så jäkla mkt för ett antal läsare. Tkr hennes blogg är helt ok av skit bra!

Paow, hon kommer med sina åsikter vilket jag tkr är bra, men hon blev dock kallad för rasist vilket va jävligt töntigt hon riktade precis inte allt mot blattar, okej jag e själv blatte man förstod hennes förklaring om sammhället och hela köret! Dessutom har hon börjat blivit mer säker än förrut, det va bra att hon sluta umgås med Dessie hon har blivit en mer vuxen 16 åring kan man kanske nästan säga.

Kissie, ja en provicerande BRUNETT/BOTOX I LÄPPARNA/SILLI BRÖST & här näst näsan! Kommer kanske bli rena michael jackson ? Men det e ju så hon tjänar av sin blogg att va en kaxig brunett/blondin & väldigt provicerande men i verkligeheten INTE ALLS LIKADAN! Ful e hon oxå !

12. vart bor du ?
-Sundbyberg !

13. Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla ?
- Tips/humor/lite små reklam för typ t.ex "det här är en deadem som kan flyga till just dig och är uppfunnen i typ nordpoolen" eller inte vet jag ngt liknande reklam som inte har kommit ut i sverige än. Det lockar flera läsare vad jag tror, vissa gillar ju att provicera fine ! Det beror till person t person skulle jag vilja svara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0